ارت تستر دیجیتال سه سیمه کیوریتسو ۴۱۰۵A

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • مقاومت: 20Ω-200Ω-2000Ω
  • ولتاژ AC: 200V
  • ولتاژ DC: -
  • خاموشی خودکار ( Auto Power Off): ندارد
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

ارت تستر سه سیمه دیجیتال 4105A کیوریتسو (kyoritsu 4105A Earth tester) از مشهورترین و پرمصرف ترین مدلهای ارت سنج سه سیمه می باشد که مورد تائید شرکتهای توزیع برق و ناظرین نظام مهندسی و سایر مهندسین برق به شمار می آید. ارت تستر دیجیتال 4105A برند کیوریتسو ژاپن (Kyoritsu) قابلیت اندازه گیری مقاومت سیستم زمین در سه رنج 20 اهم /200 اهم /2000 اهم را دارد.

محصولات مرتبط

ارت تستر سه سیمه دیجیتال 4105A کیوریتسو (kyoritsu 4105A Earth tester) از مشهورترین و پرمصرف ترین مدلهای ارت سنج سه سیمه می باشد که مورد تائید شرکتهای برق و ناظرین نظام مهندسی و مهندسین برق به شمار می آید. برای اندازه گیری مقاومت سیستم زمین معمولا از روش افت پتانسیل (روش سه سیمه) استفاده می شود. این روش مبتنی بر ایجاد یک مسیر برای جریان الکتریکی و اندازه گیری ولتاژ قسمتی از این مسیر و سپس تقسیم ولتاژ بر جریان برای یافتن مقاومت است. بنابراین یک منبع جریان لازم است که جریانی را بین الکترود اصلی و میل جریان برقرار نماید و سپس ولتاژ بین الکترود ولتاژ و الکترود آزمون توسط ولت متر دستگاه ارت سنج و جریان تزریقی توسط آمپر متر خوانده شده و نسبت این ولتاژ بر جریان به عنوان عدد مقاومت سیستم ارت روی صفحه نمایش نشان داده شود. ارت تستر دیجیتال 4105A برند کیوریتسو ژاپن (Kyoritsu) قابلیت اندازه گیری مقاومت سیستم زمین در سه رنج 20 اهم /200 اهم /2000 اهم را دارد. درجه حفاظت ارت تستر مدل 4105A در مقابل ورود مایعات وگرد و غبار IP54 می باشد.

این دستگاه علاوه بر سه پراب مربوط به ارت و الکترود ولتاژ و الکترود جریان، یک ست پراب دو سیمه برای اندازه گیری به روش ارت مرده (دو سیمه) نیز دارد. شایان ذکر است در مکانهایی که قابلیت کوبیدن راد و یا الکترود را ندارند می توان از روش دو سیمه مقدار مقاومت سیستم زمین را اندازه گیری کرد. این دستگاه یک کیف از جنس چرم برای قرار دادن دستگاه و سایر متعلقات دارد.

تفاوت این دستگاه با ارت تستر مدل 4105A-H در جنس کیف آنها می باشد.

مقاومت
20Ω-200Ω-2000Ω
ولتاژ AC
200V
ولتاژ DC
-
خاموشی خودکار ( Auto Power Off)
ندارد
TRUE RMS
ندارد
منبع تغذيه
باتری
الکترود کمکی
دو عدد
پراب
سه ست پراب سبز، زرد، قرمز و یک ست پراب دو سیمه
کیف
دارد (کیف چرم)
نمایشگر
دیجیتالی
ابعاد
70 × 158 × 105 میلی متر
وزن
550 گرم
برند
کیوریتسو
ساخت
تایلند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...