انبر قفلی 5 اينچ تایوانی کنزاکس مدل KLP-205

از {{model.count}}
دسته : ابزار
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این انبر قفلی ۵ اینچ ساخت کشور تایوان است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. انبر قفلی ها جزء ابزارآلات دستی هستند که به منظور گرفتن و محکم کردن قطعات مکانیکی یا پیچ و مهره در کارگاه های مکانیکی ، تاسیسات و عمومی صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند. این انبرقفلی ها معمولا دارای دو فک ثابت و قابل تنظیم یا متحرک هستند که با تنظیم یکی از فک ها  می توان فاصله دو فک را تغییر داد.

محصولات مرتبط

انبر قفلی ۵ اینچ مدل KLP-205 دارای بدنه ای از جنس کروم-مولیبدنیوم و فک هایی از جنس فولاد سخت کاری شده با روکش آبکاری نیکل صاف و صیقلی شده ، بسیار مقاوم در برابر سائیدگی و زنگ زدگی که به روش DROP FORGED ساخته شده است می باشد. انبر قفلی مدل KLP-205 دارای قفل محکم جهت اعمال فشار بالا ، بدنه بسیار محکم و مقاوم در برابر فشار و ضامنی با روکش پلاستیکی می باشد. وزن این انبر ۴۵۶ گرم و ابعاد آن ۵۰×۱۰×۱۴۵ میلی ‌متر با پرچ های تقویت شده جهت کار های صنعتی می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...