بست کمربندی 150 میلیمتر رونیکس RH-9991

از {{model.count}}
دسته : سایر
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کیفیت بالا، نگهداری ایمن اجسام و قیمت مناسب بست‌های کمربندی پلاستیکی، از  مهم‌ترین عواملی هستند که دامنه کاربرد این ابزارها را متنوع‌تر می‌کنند.  محصول RH-9991 رونیکس، از نایلون PA6 پلی کاپرولاکتام ساخته شده که پایداری  حرارتی عالی، ثبات ابعادی مناسب، کیفیت سطحی بالا، مقاومت کششی و مقاومت  به تاب‌خوردگی زیادی دارد. عوامل فوق، بر کیفیت نهایی بست و عملکرد آن  تاثیرگذار هستند.

محصولات مرتبط


این بست از نایلون PA6 ساخته شده است؛ طول عمر و مقاومت بالایی به  تاب‌خوردگی دارد و مقاومت کششی آن نیز 8 کیلوگرم است. این بست سفیدرنگ با  نرخ اشتعال‌پذیری UL 94 V-2، برای استفاده در محیط‌هایی با محدوده دمایی  منفی 25 تا مثبت 85 درجه سانتی‌گراد طراحی شده است.

طول بست 150 میلی‌متر و عرض آن 2.5 میلی‌متر است. حداکثر قطر 35 میلی‌متری  در این بست، حداکثر قطر بسته سیم‌ها و کابل‌هایی را نشان می‌دهد که این  محصول از آن‌ها پشتیبانی می‌کند. این مقدار، کمی بیشتر از قطر سیم‌ها در  نظر گرفته می‌شود تا هنگام بستن مشکلی ایجاد نشود و اتصال از بین نرود. 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...