تراز لیزری کامپکت کنزاکس مدل KLL-1180

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این تراز لیزری کامپکت ساخت کشور چین است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. تراز های لیزری جزء ابزارآلات اندازه گیری هستند که به منظور پیدا کردن نقاط تعادل و تراز نسب سنجی شیب مختصات در صنایع معماری و نقشه کشی برای ساختمان و راه سازی مورد استفاده قرار می گیرند. تراز لیزری دارای انواع مختلف نور قرمز ، نور سبز ، دو خط ، سه خط و نقطه زن می باشد.

محصولات مرتبط

تراز لیزری کنزاکس دو خط مدل KLL-1180 COMPACT دارای بدنه ای از جنس پلاستیک با طراحی ارگونومیک و روکش پلیمری TPR ضد ضربه و خوش دست با وزن بسیار سبک می باشد. این تراز لیزری کامپکت (عمودی و افقی) مجهز به نور قرمز به صورت مجزا و حداقل برد ۱۰ متر و حداکثر برد با نشانگر مخصوص ۴۰ متر می باشد.

تراز لیزری COMPACT با کلاس لیزر ۲ با طول موج ۶۳۵ نانومتر و دامنه خود ترازی ۳.۵ ± درجه کار با دقت اندازه گیری ۱.۵ ± میلی متر در هر ۷ متر یا ۰.۲±  میلی متر محاسبه را دقیق انجام می دهد. طول تراز برابر با ۲۰ سانتی متر و عرض آن ۱۵ سانتی متر بوده و وزن این تراز تنها ۵۰۰ گرم است.

این تراز لیزری کنزاکس دارای سیستم پاندولی هوشمند برای تراز شدن اتوماتیک و قفل پاندولی است. امکان کار مداوم تا ۸ ساعت و نشانگر هشدار دهنده جهت تعویض باتری را دارد. همچنین خاموش شدن خودکار تراز لیزری برای بهینه کردن مصرف انرژی باتری و بالا بردن عمر مفید و درگاه USB-C شارژ باتری را نیز دارد. دارای رزوه پایه ۱.۴ اینچ برای نصب تراز روی پایه های دیواری و آهنربایی می باشد.

شامل اقلام همراه: پایه نگهدارنده ، گیره ، کیف BMC ، ۲ عدد باتری ، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...