جعبه ابزار 3 طبقه 30 سانت کنزاکس مدل KTB-1303

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این جعبه ابزار ۳ طبقه ۳۰ سانت ساخت کشور چین است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. جعبه ابزار ها جزء ابزارآلات دستی هستند که به منظور قرار دادن ابزار های مورد نیاز برای کار و جابجایی آسان ابزار مورد استفاده قرار می گیرند. این جعبه ابزار ها در کارگاه ها ، منازل ، خودرو ها ، شرکت های عمومی و صنعتی کاربرد بسیاری دارند.

محصولات مرتبط

این جعبه ابزار ۳۰ سانتی دارای ۳ طبقه با طول ۳۰ سانت و بدنه فلزی ضخیم از جنس ورق سرد فولاد با رنگ الکترو استاتیک ضد خش که در برابر ضربه و سائیدگی بسیار مقاوم می باشد. این جعبه ابزار کنزاکس دارای شکاف نصب قفل خارجی و پرچ های فولادی و اتصالات آبکاری محکم و تقویت شده می باشد. همچنین امکان باز و بسته شدن در جعبه ابزار به صورت اتوماتیک را دارد.

جعبه ابزار ۳ طبقه مدل  KTB-1303دارای وزن ۳.۵۶ کیلوگرم در ابعاد ۲۵×۲۰×۳۰ سانتی ‌متر می باشد. دارای دسته ای از جنس ABS جهت حمل و نقل و راحتی کاربر می باشد. داخل این جعبه ابزار ۵ عدد محفظه برای قرار دادن وسایل کوچک و ریز مثل پیچ و مهره تعبیه شده است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...