دستکش ایمنی اسپان-لاتکس طبیعی کنزاکس مدل KLG-1742

از {{model.count}}
دسته : ایمنی
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دستکش ایمنی اسپان لاتکس طبیعی ساخت کشور چین و محصول شرکت کنزاکس است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. دستکش ها جزء ابزارآلات ایمنی هستند که به منظور ایمنی و حفاظت از دستان در کار های مختلفی مانند: تراش کاری ، سنگ تراشی ، نجاری ، فعالیت های ساختمانی و مکانیکی برای کسانی که با ابزارآلات برشی ، ماشین آلات سنگین و صنعتی کار می کنند مورد استفاده قرار می گیرند.

محصولات مرتبط

دستکش ایمنی اسپان لاتکس تولیده شده از جنس اسپان با تراکم بافت بالا و پوشش لاتکس طبیعی برای کار با مواد روغنی و نفتی بسیار مناسب می باشد. روکش جداره بیرونی این دستکش ایمنی از لاتکس طبیعی با کیفیت بالا است که در برابر سوراخ شدگی و پارگی بسیار مقاوم است.

دستکش ایمنی اسپان مدلKLG-1742  دارای سر آستین کشی برای راحتی کاربر می باشد و استفاده از آن حین کار ایمنی فرد را بالا می برد. این دستکش ایمنی کنزاکس ضد حساسیت است و در مقابل مواد نفتی و روغنی بسیار مقاوم و انعطاف پذیر و نرم می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...