دم باریک 8 اینچ تایگر کنزاکس مدل KLN-28

از {{model.count}}
دسته : ابزار
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دم باریک ۸ اینچ تایگر ساخت کشور چین و محصول شرکت کنزاکس است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. دم باریک تایگر جزء ابزارآلات دستی است. این ابزار انبری با نوک و دو آرواره  باریک و بلند شبیه مخروط می باشد که به منظور خم کردن ، نگه داشتن و بریدن سیم وکابل ها در تاسیسات خانگی ، عمومی و کارگاه های الکترونیکی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات مرتبط

دم باریک ۸ اینچ تایگر دارای بدنه ای از فولاد سخت کاری و حرارت داده شده با تیغه تیز از جنس فولاد با کیفیت بالا و قابلیت برش انواع سیم ها می باشد و مخصوص کارهای سنگین با تکنولوژی DROP FORGED ساخته شده است. دم باریک تایگر مدل KLN-28 با توجه به نوع تیغه و جنس به کار رفته شده از فولاد ، با سطحی از مواد پولیش شده با لبه های مشکی و روکش محافظ مخصوص پوشانده شده که در برابر زنگ زدگی و رطوبت مقاوم می باشد.

دم باریک ۸ اینچ تایگر مدل KLN-28 دارای دسته از جنس پلاستیک نرم و ضد لغزش TPR می باشد که با طراحی منحصر بفرد و ارگونومیک ترمو پلاستی است که ترکیبی از سه رنگ با بهترین کیفیت و با دوام ساخته شده و برای استفاده های طولانی مدت بسیار مناسب است. و مجهز به پرچ میانی تقویت شده برای وارد کردن بیشترین نیروی محرک جهت برش آسان و راحت می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...