سشوار صنعتی 2000 وات کنزاکس مدل KHG-1200

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سشوار صنعتی ۲۰۰۰ وات ساخت کشور چین و محصول شرکت کنزاکس است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. سشوار های صنعتی از ابزارآلات برقی و شارژی هستند که به منظور صاف کاری خودرو ها ، دودی کردن شیشه های خودرو ، لحیم کاری و جدا سازی لایه های رنگ و بتونه ها مورد استفاده قرار می گیرند. کاربرد سشوار های صنعتی در مکانیکی ها ، صنعتی ، صنایع دستی ، تاسیسات ، الکترونیکی و آهنگری ها می باشد.

محصولات مرتبط

سشوار صنعتی ۲۰۰۰ وات مدل KHG-1200 دارای موتوری با قدرت ۲۰۰۰ وات با استاندارد های CE و GS اروپا تولید شده است. دسته این سشوار صنعتی با طراحی ارگونومیک و با روکش ضد تعریق TPR برای جلوگیری از عرق کردن و لغزش در دست حین کار می باشد. وزن این سشوار ۹۰۰ گرم می باشد به همراه کیف مخصوص BMC که جابجایی سشوار را بسیار راحت می کند.

سشوار صنعتی ۲ کیلووات مدلKHG-1200  دارای المنت از پایه های سرامیکی برای تولید حرارت تا دمای حداکثر ۶۰۰ درجه سانتی گراد می باشد. تنظیم دمای هوا در بازه ۵۰ الی ۶۰۰ درجه سانتی گراد به وسیله یک کلید ۷ حالته قابل تنظیم می باشد. سشوار صنعتی ۲ کیلووات دارای میزان حجم خروجی هوا از ۲۵۰ الی ۵۰۰ لیتر بر دقیقه می باشد و به وسیله یک کلید ۳ حالته قابل تنظیم است که به راحتی باعث کندن و جدا کردن رنگ و چسب و غیره می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...