سیم چین الکترونیکی 4/5 اینچی کنزاکس مدل KDM-245

از {{model.count}}
دسته : ابزار
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سیم چین الکترونیکی ساخت کشور چین و محصول شرکت کنزاکس است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. سیم چین ها ابزارآلات مکانیکی هستند که به منظور بریدن ، قطع کردن و جدا کردن روکش سیم و کابل مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزار مناسب کارهای خانگی و نیمه صنعتی می باشد. این سیم چین یکی از چندین گونه های مختلف از ابزارآلات غیر برقی با کیفیت این شرکت می باشد. این ابزار با داشتن سایز ۱۲ سانتی متر (۴.۵ اینچ) ابزاری بسیار پر کاربرد و مفید به حساب می آید.

محصولات مرتبط

سیم چین الکترونیکی مدل KDM-245 دارای بدنه ای از جنس فولاد با کیفیت و ساختاری محکم می باشد و بسیار مقاوم در برابر خوردگی و ساییدگی و زنگ زدگی است. دسته این سیم چین با طراحی ارگونومیک با روکش پلیمری و پلاستیکی باعث می شود که دست حین کار کردن با این سیم چین عرق نکند و همینطور با توجه به طراحی ارگونومیک دسته این سیم چین فشار کمتری به دست ها وارد می شود.

سیم چین الکترونیکی برای انجام کارهای ظریف و الکترونیکی بسیار مناسب می باشد. این سیم چین دارای اندازه ۱۲ سانتی متر معادل ۴.۵ اینچ می باشد که با توجه به اندازه کوچک آن به راحتی قابل حمل و نقل می باشد. حداکثر میزان باز شدن دهانه این سیم چین الکترونیکی کنزاکس۲۰ میلی متر است که برای بریدن  و قطع کردن سیم ها و کابل هایی با ضخامت ۱ سانتی متر مناسب است.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...