سیم چین 6 اینچ تایگر کنزاکس مدل KDC-26

از {{model.count}}
دسته : ابزار
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

سیم چین ۶ اینچ تایگر ساخت کشور چین و محصول شرکت کنزاکس است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. سیم چین ها ابزارآلات مکانیکی هستند که به منظور بریدن ، قطع کردن و جدا کردن روکش سیم و کابل مورد استفاده قرار می گیرند. این ابزار مناسب کارگاه های تاسیسات و خانگی ، عمومی و صنعتی می باشد. این سیم چین یکی از چندین گونه های مختلف از ابزارآلات غیر برقی با کیفیت از سری خانواده تایگر کنزاکس می باشد.

محصولات مرتبط

سیم چین تایگر ۶ اینچ مدل KDC-26 دارای بدنه ای از جنس فولاد با کیفیت و حرارت داده شده می باشد و بسیار مقاوم در برابر خوردگی و ساییدگی و زنگ زدگی است. دسته این سیم چین با طراحی ارگونومیک با روکش TPR پلاستیکی باعث می شود که دست ها حین کار کردن با این سیم چین عرق و لغزش نداشته باشد.

این سیم چین تایگر ۶ اینچ به روش تکنولوژی DROP FORGED ساخته شده و بسیار محکم برای انجام کارهای سنگین و حرفه ای و برش سیم ها و کابل ها با قطرهای متفاوت بسیار مناسب می باشد. این سیم چین دارای اندازه ۱۵ سانتی متر معادل ۶ اینچ می باشد که با طراحی منحصر به فرد فک های سیم چین با نوآوری فورج می توان دهانه این سیم چین را تا حداکثر بیشینه باز کرد.

سیم چین ۶ اینچ تایگر مجهز به پرچ میانی تقویت شده است و به منظور برش آسان با بیشترین نیروی محرک به دسته ها و به کمک تیغ بسیار تیز آن برای برش انواع سیم ها و کابل ها بسیار مناسب می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...