متر لیزری 80 متری کنزاکس مدل 280-KLM

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

متر لیزری ۸۰ متری ساخت کشور چین با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. شرکت کنزاکس در نظر دارد ، محصولاتی مطابق با استاندارد جهانی و نیاز مصرف کنندگان ارائه دهد.متر لیزری یا فاصله سنج لیزری ، ابزاری است که از پرتو لیزر برای تعیین فاصله اجسام در مسافت های دور استفاده می کند. متر لیزری ۲۸۰-KLM از برند کنزاکس توانایی انجام محاسبات و اندازه‌ گیری ‌هایی مانند: حجم ، مساحت و فیثاغورث را دارد. از این متر لیزری در کار های ساختمانی و فنی و برقی استفاده می‌شود.

محصولات مرتبط

متر ۸۰ متری لیزری مدل ۲۸۰-KLM  با قابلیت ذخیره اندازه‌ گیری تا ۶۰ برداشت در حافظه و برد دستگاه از ۰.۲ تا ۵۰ متر – ۰.۲ تا ۸۰ متر به بازار عرضه شده است. این متر لیزری دارای باتری شارژی با قابلیت شارژ از درگاه USB تایپ C می‌باشد . امکان اندازه‌گیری مستمر (پیوسته) و لحظه ‌ای توسط این ابزار ممکن شده است. امکان انجام واحد های اندازه‌ گیری متفاوت (متر ، اینچ ، فوت) و انجام عملکرد های اندازه‌ گیری پیوسته ، مینیمم ، ماکزیمم ، جمع و تفریق و فیثاغورث ۲ و ۳ نقطه ‌ای را دارا می‌باشد.

همچنین دارای استاندارد بین المللی IP66 و لیزر CLASS 2 می باشد و قابلیت اعلام برداشت و نتیجه محاسبه صوتی به زبان انگلیسی را دارد. این متر مجهز به صفحه نمایش بزرگ و ۵ ردیفه جهت نمایش اندازه‌ گیری ها و محاسبات و زاویه برداشت به صورت هم زمان و همچنین مجهز به کیف کمری و بند آویز و رزوه مخصوص جهت استفاده از ۳ پایه با رزوه ۱.۴ اینچ شده است. متر لیزری مدل ۲۸۰-KLM قابلیت خاموش شدن خودکار لیزر بعد از ۳۰ ثانیه و خاموش شدن خودکار دستگاه بعد از ۱۸۰ ثانیه را دارد.

از دیگر ویژگی مهم این متر ۸۰ متری لیزری می توان به عمر باتری کم مصرف تا ۶۰۰۰ برداشت و حساسیت اندازه‌گیری بالای آن اشاره کرد. این مترر لیزری نیز دارای LCD شفاف با نور سفید رنگ جهت سهولت کار در محیط‌ های تاریک می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...