پرس دستی کابل شو هیدرولیک کنزاکس مدل KHC-1613

از {{model.count}}
دسته : دستی
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

پرس دستی کابل شو هیدرولیک ساخت کشور چین است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. پرس های دستی جزء ابزارآلات دستی هستند که به منظور پرس و متصل کردن لوله یا کابل های چند لایه انتقال آب یا آلومینیوم و مس از طریق پرس تحت فشار در کارگاه های ساختمانی ، عمومی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.این پرس کابلشو برای فشار دادن کابل شو بر روی انواع کابل های آلومینیومی و مسی جهت اتصال به سایر تجهیزات شبکه به کار می رود.

محصولات مرتبط

پرس کابل شو هیدرولیک کنزاکس دارای بدنه ای از جنس آلیاژ فولاد کربنی مرغوب با دسته هایی با طراحی ارگونومیک و روکش TPR ضد لغزش و ضد تعریق می باشد. این پرس لوله با نیروی محرکه پرس از نوع پمپ هیدرولیکی کار می کند و دارای پیچ تنظیم فشار با کیفیت جهت تنظیم فشار در لوله های مختلف می باشد.

سایز پرس این ابزار از ۱۰ تا ۳۰۰ میلی متر مربع برای مس می باشد. پرس هیدرولیک ۵ لایه توانی برابر با ۱۳ تن فشار وارد می کند. دارای قالب یا فک با سایز های ۱۰، ۱۶، ۲۰، ۲۵، ۳۲، ۵۰، ۷۰، ۹۵، ۱۲۰، ۱۵۰، ۱۸۵، ۲۴۰ و ۳۰۰ میلی متر مربع می باشد و حداکثر جابجایی لقمه ۶ گوش به اندازه ۱۸ میلی متر است. شامل  کیف BMC مقاوم هم نیز می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...