دریل پیچ گوشتی 280 وات کنزاکس مدل KDD-1280

از {{model.count}}
دسته : دریل
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دریل پیچ گوشتی ۲۸۰ وات ساخت کشور چین و محصول شرکت کنزاکس است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. دریل های پیچ گوشتی برقی جزء ابزارآلات برقی هستند که به منظور باز و بسته کردن پیچ و مهره ها در کارگاه های نجاری ، کابیت سازی ها ، مکانیکی ها و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

محصولات مرتبط

این دریل پیچ گوشتی برقی دارای توان ۲۸۰ وات و سرعت گردش حداکثر ۱۶۵۰ دور در دقیقه با سیستم کنترل سرعت با کلید گازی ضد غبار جهت کنترل سرعت می باشد. دسته این دریل پیچ گوشتی با طراحی خاص و ارگونومیک از جنس آلومینیوم با روکش نرم و ضد لغزش و ضربه TPR می باشد. مجهز به کلید گردش راست گرد و چپ گرد و عملکرد دو منظوره دریل و پیچ کاری می باشد.

دریل پیچ گوشتی برقی مدل KDD-1280 دارای وزن ۱.۱ کیلوگرم در ابعاد ۲۵×۶×۲۵ سانتی ‌متر و سه نظام آچاری فلزی ۱۰ میلی متر می باشد. مجهز به کلید قفل کن برای استفاده مداوم از دریل و تعویض ذغال بدون نیاز باز کردن بدنه را دارد. این پیچ گوشتی برقی ۲۸۰ وات با وجود گیربکس دو سرعته می تواند حداکثر ، قطر سوراخ در چوب ۲۵ میلی متر و در فلز ۱۰ میلی متر را ایجاد کند. از دیگر ویژگی های این دریل امکان استفاده ۱۶ حالت قدرت و گشتاور های مختلف به همراه بلبرینگ حرفه ای با استاندارهای اروپا است. دارای کابل برق ۳ متری و آویز کمری استیل می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...