دریل چکشی گیربکسی کنزاکس مدل KID-1105

از {{model.count}}
دسته : دریل
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

دریل چکشی گیربکسی ساخت کشور چین و محصول شرکت کنزاکس است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. دریل های چکشی جزء ابزارآلات برقی هستند که به منظور سوراخکاری در انواع سطوح فلزی ، چوبی و مصالح ساختمانی بسیار کاربرد دارند. دریل گیربکسی کنزاکس با قابلیت تنظیم دور سبک و سنگین برای فعالیت های ساختمانی و صنعتی برای انجام سوراخکاری در دیوار ها ، سرامیک و اجسام سخت بسیار مورد استفاده قرار می گیرد.

محصولات مرتبط

دریل گیربکسی چکشی کنزاکس دارای توان خروجی ۱۰۵۰ وات با سرعت گردش حداکثر ۳۲۰۰ دور در دقیقه با نرخ ضربه ۵۱۲۰۰ ضربه در دقیقه می باشد. دسته گردان ارگونومیک این دریل چکشی از جنس آلومینیوم با روکش نرم و  ضد لغزش TPR می باشد. به همراه خط کش فلزی که عمق سوراخکاری را تنظیم می کند. این دریل مجهز به سیستم گردش راست گرد و چپ گرد و دکمه قفل کردن دریل در حالت روشن می باشد.

دریل گیربکس کنزاکس مدل KID-1105 دارای وزن ۲.۶۵۰ کیلوگرم در ابعاد ۸×۲۰ ×۳۲ سانتی ‌متر می باشد. دارای سه نظام آچاری فلزی ۱۳ میلی متر مارک پیکاپ و آرمیچر با بالشتک صنعتی و کلید الکترونیکی دیمردار و ضد غبار می باشد. این دریل گیربکسی کنزاکس با وجود گیربکس دو سرعته می تواند حداکثر قطر سوراخ در دیوار ۲۰ میلی متر ، چوب ۴۰ میلی متر و در فلز ۱۳ میلی متر را ایجاد کند. اقلام همراه شامل: کیف BMC ، خط کش و دسته می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...