مولتی متر هیوکی مدل DT4252

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جریان AC: 10A
  • جریان DC: 10A
  • ولتاژ AC: 1000V
  • ولتاژ DC: 1000V
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مولتی متر هیوکی مدل HIOKI 4252 یکی از با کیفیت ترین مولتی مترهای موجود در بازار است .که ساخت ژاپن بوده و میتواند تا سالهای سال برای شما بدون خطا اندازه گیری را انجام دهد.

محصولات مرتبط

مولتی‌مترها از محصولات شاخص و مطرح این شرکت است. در نظر داشته باشید که هیوکی جزو اولین گزینه‌های خرید یک مولتی‌متر حرفه‌ای و باکیفیت به‌حساب می‌آید. مانند سایر مولتی‌مترها، نمونه‌های تولید‌شده توسط این شرکت می‌تواند مقاومت اهمی، ولتاژ و جریان AC یا DC (یا هر دو نوع AC و DC باهم) را اندازه‌گیری کند. در محصولات جدیدتر، قابلیت‌های تست دیود، خازن و ترانزیستور و ... را هم در نظر گرفته‌اند. یکی از مدل‌های تولیدشده با برند HIOKI، مدل DT4252 است. این مدل توانایی اندازه‌گیری ولتاژ  AC/ DC (از 600 میلی‌ولت تا 1000 ولت) و  جریان AC/ DC(تا 10آمپر) و مقاومت (از 600 اهم تا 60 مگا اهم) را دارد. همچنین با این دستگاه می‌توان دیود و خازن را ازنظر صحت و ظرفیت بررسی کرد. کلید HOLD که در پایین صفحه‌ی نمایش قرار دارد، برای ثابت کردن مقدار مورد اندازه‌گیری به کار می‌رود. قابل‌ذکر است که باید چهار باتری نیم قلمی برای روشن کردن این دستگاه به‌کار برده شود. در اختیار داشتن دستگاه مولتی‌متر برای کسانی که به‌صورت حرفه‌ای یا نیمه‌حرفه‌ای با برق کار می‌کنند بسیار ضروری و ناگزیر است. همچنین وجود یک نمونه از این دستگاه کمک بسیار زیادی به یادگیری دروس عملی و تئوری دانشجویان رشته‌های برق و گرایش‌های مختلف این رشته خواهد کرد. اگر شما قصد خرید یک دستگاه مولتی‌متر باکیفیت را دارید، با خیالی آسوده این خرید را با برند HIOKI انجام دهید؛ این برند با محصولات متعدد و متنوعی کار را برای انتخاب و خرید مولتی‌متری با مشخصات موردنظر شما راحت کرده است.


 برخی از مشخصات فنی مولتی متر هیوکی مدل  4252 :

اندازه گیری جریان AC/ DC تا 10A

اندازه گیری ولتاژ AC/ DC تا 1000V

اندازه گیری مقاومت الکتریکی از 600 اهم تا 60 مگااهم

اندازه گیری ظرفیت خازنی 1 میکروفاراد تا 10 میلی‌فاراد

تست دیود

جریان AC
10A
جریان DC
10A
ولتاژ AC
1000V
ولتاژ DC
1000V
مقاومت
از 600 اهم تا 60 مگااهم
فرکانس
ندارد
ظرفیت خازنی
1 میکروفاراد تا 10 میلی‌فاراد
بیزر
-
تست دیود
دارد
TRUE RMS
دارد
منبع تغذيه
باتری
نمایشگر
دیجیتالی
قابلیت اندازه گیری دما
ندارد
پورت USB
ندارد
ابعاد
52×84×174 میلی‌متر
وزن
390 گرم
برند
هیوکی
کشور سازنده
ژاپن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...