مولتی‌متر دیجیتال 4282 هیوکی

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جريان AC: 10A
  • جريان DC: 10A
  • ولتاژ AC: 1000V
  • ولتاژ DC: 1000V
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اهم متر، مولتی متر هیوکی DT 4282 با قابلیت های فراوانی که دارد می تواند با دقت اندازه گیری بالا برای کاربرد های گوناگون از جمله تجهیزات و قطعات اتوماسیون و ابزار دقیق با خروجی 4 تا 20 میلی آمپر، R&D ،HVAC، اندازه گیری ولتاژ خروجی در دو طرف ثانویه اینورترها با حذف هارمونیک و ... مورد استفاده قرار گیرد. این مولتی متر حرفه ای علاوه بر داشتن قابلیت اندازه گیری به صورت TRUE RMS، قابلیت اندازه گیری میزان ریپل ولتاژ DC برای سیستم های شارژ را داراست. این مولتی متر تولید کشور ژاپن بوده که این امر موجب تضمین کیفیت این دستگاه می شود.

محصولات مرتبط

مولتی متر دیجیتال هیوکی مدل DT4282 تجهیزی برای اندازه گیری رنج وسیعی از کمیت های الکتریکی می باشد. هیوکی مدل DT4282 قابلیت اندازه گیری کمیت های جریان، ولتاژ، مقاومت، ظرفیت خازنی، فرکانس، تست پیوستگی تست دیود و... را دارد. این مولتی متر هیوکی اتورنج بوده و دارای قابلیت TRUE RMS جهت اندازه گیری شکل موج های جریان مخرب با دقت بالا می باشد. HIOKI DT4282 یک ابزار بسیار دقیق و قابل اعتماد است که در مهندسی برق و الکترونیک، آزمایشگاهی، و برنامه های خدمات میدانی به طور گسترده ای استفاده می شود. این مولتی متر دیجیتال به همراه پراب، دفترچه راهنما و باطری به بازار عرضه شده است.
یکی از ویژگی های این مولتی متر دیجیتال هیوکی حافظه داخلی برای ثبت 400 مقدار اندازه گیری و استفاده برای تحلیل های بعدی می باشد. همچنین به کمک رابطه USB میتوان مقادیر ذخیره شده را جهت آنالیز و بررسی به کامپیوتر منتقل کرد. رابط USB باید جداگانه تهییه شود.

یکی دیگر از ویژگی های مهم هیوکی مدل DT4282 طراحی سختگیرانه آن است. این مولتی متر دیجیتال دارای یک محفظه قوی است که برای تحمل شرایط سخت استفاده و برای استفاده در محیط های صنعتی طراحی شده است. ابعاد این مولتی متر دیجیتال هیوکی 53*197*93 میلیمتر بوده و وزن آن با احتساب باطری و پراب در حدود 650 گرام می باشد. ولتاژ مورد نیاز جهت راه اندازی و کارکرد هیوکی مدل DT4282 به وسیله چهار عدد باطری قلمی 1.5 ولت (ترجیحا آلکالاین) تامین می شود و می تواند تا 100 ساعت استفاده مداوم را به همراه داشته باشد.
مولتی متر هیوکی از یک صفحه نمایش LCD بزرگ با قابلیت نمایش حداکثر 6000 رقم بهره می برد. این صفحه نمایش مجهز به نور پس زمینه می باشد تا کاربر در حین کار در مکان های تاریک و یا کم نور با مشکلی مواجه نشود.
از دیگر ویژگی های این مولتی متر هیوکی می توان به : ثابت نگه داشتن مقدار اندازه گیری شده روی نمایشگر DATAHOLD، خاموشی خودکار، نمایش مقادیر مینیمم، ماگزیمم و میانگین، دارای فیلتر پایین گذر جهت حذف هارمونیک ها، رنج وسیع اندازه گیری، دقت بالا، قابلیت TRUE RMS، قابلیت PEAK HOLD، قابلیت اتصال به کامپیوتر و ... اشاره کرد.

جريان AC
10A
جريان DC
10A
ولتاژ AC
1000V
ولتاژ DC
1000V
مقاومت
600MΩ
ظرفیت خازنی
100mF
فرکانس
500kHz
بیزر
دارد
تست دیود
دارد
True RMS
دارد
منبع تغذيه
باتری
نمایشگر
دیجیتالی
قابلیت اندازه گیری دما
دارد
پورت USB
دارد
ابعاد
53 × 197 × 93 میلی متر
وزن
650 گرم
برند
هیوکی
کشور سازنده
ژاپن

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...