متر 30 متری مهندسی کنزاکس مدل KSM-130

از {{model.count}}
دسته : متر
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

متر ۳۰ متری مهندسی ساخت کشور چین و محصول شرکت کنزاکس با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. شرکت کنزاکس در نظر دارد ، محصولاتی مطابق با استاندارد جهانی و نیاز مصرف کنندگان ارائه دهد.متر ۳۰ متری KSM-130 کنزاکس با طول نوار ۳۰ متر ، عرض نوار ۱۳ میلی متر و درجه بندی سانتی متر و وزن ۵۶۵ گرم ، متری است مهندسی و با کیفیت و خوش ساخت از محصولات شرکت کنزاکس که با توجه به متراژ بلند آن در مقیاس های بزرگ معمولا برای سنجیدن مصارف متراژ زمین ، بناها و … مورد استفاده قرار می گیرد. متر مهندسی KSM-130 یکی از انواع متر هایی است ، طراحی شده طبق مدل آلمانی و از جنس فلز می باشد که کار کردن با آن بسیار آسان است.

محصولات مرتبط

متر مهندسی ۳۰ متری مدل KSM-130 مجهز به دسته ارگونومیک بسیار خوش دست ، دارای قاب فلزی سبک با دسته مورب و دارای فریم آلومینیومی برای استحکام بیشتر می باشد. همچنین این متر ۳۰ متری مدل KSM-130 دارای تیغه فلزی مات سفید با روکش ضد زنگ و تیغه دو طرف میلی متر می باشد.

متر مهندسی مدل KSM-130 با توجه به طولانی بودن طول نوار ، مانند بقیه متر های فلزی نوار آن به صورت اتوماتیک جمع نمی شود ، بلکه به وسیله اهرمی که در کنار آن تعبیه شده به صورت دستی جمع می شود. این متر مهندسی مدل KSM-130 فاقد بند ، گیره ، قفل و تیغه آهنربایی می باشد. این محصول دارای وزن بسته بندی ۶۳۰ گرم با ابعادی به طول: ۳۱.۵، عرض: ۱۴، ضخامت: ۴ سانتی‌متر می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...