متر 5/5 متری نشکن کنزاکس مدل 155-KMT

از {{model.count}}
دسته : متر
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

متر ۵/۵ متری نشکن ساخت کشور چین و محصول شرکت کنزاکس با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا ساخته شده است. شرکت کنزاکس در نظر دارد ، محصولاتی مطابق با استاندارد جهانی و نیاز مصرف کنندگان ارائه دهد.متر ۵/۵ متری مدل ۱۵۵-KMT با طول ۵.۵ متر ، درجه بندی سانتی متر و وزن ۳۵۰ گرم ، مجهز به بدنه نشکن و ضد لغزش از جنس ABS ، دارای دوام با بهترین کیفیت ، قابل استفاده برای مصارف خانگی ، عمومی ، صنعتی می باشد. این متر نشکن ۱۵۵-KMT یکی از انواع متر هایی است که از جنس فلز جمع شونده ساخته شده که کار کردن با آن بسیار آسان است.

محصولات مرتبط

متر نشکن ۵/۵ متری مدل ۱۵۵-KMT دارای سری تیغه آهنربایی تایگر ضد زنگ از جنس فولاد در ابتدای نوار بوده که در اندازه گیری ها کمک زیادی به کاربر می کند. متر نشکن ۱۷۵-KMT مجهز به قفل محکم جهت نگهداری تیغه متر حین بسته شدن و جمع شدن می باشد. این متر نشکن که تیغه دو طرفه فلزی آن به پهنای ۲۴ میلی متر و رنگ سفید MAT COATED طراحی شده ، موجب می شود دقت آن در خوانایی بیشتر شود.

همچنین دارای قلاب چهار پرچ جهت استحکام بیشتر و روی بدنه آن نیز یک گیره فنری استیل جهت نصب روی کمربند و بند پارچه ای تعبیه شده که به حمل آسان نیز به کاربر کمک می کند. بدنه این متر مدل ۱۵۵-KMT از جنس مقاوم لاستیک ضد ضربه  TPR، بوده که باعث می شود حین ضربه های شدید از آن محافظت کند.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...