مینی فرز دسته کوتاه 950 وات کنزاکس مدل KAG-1950

از {{model.count}}
دسته : فرز
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

مینی فرز دسته کوتاه ۹۵۰ وات ساخت کشور چین با جدید ترین دستگاه های مکانیزه و تکنولوژی روز اروپا در شرکت کنزاکس ساخته شده است. مینی فرز مدل KAG-1950 با توان موتور ۹۵۰ وات و مجهز به موتور پر قدرت و گیربکس صنعتی ، برای برش آهن و سنگ در کارگاه ها طراحی شده است.از ویژگی مهم این مینی فرز ۹۵۰ وات دسته کوتاه  امکان نصب دسته جانبی در سمت راست و چپ دستگاه می باشد و همچنین دارای مکانیزم ضد لرزش از جنس ABS با روکش نرم و ضد تعریق TPR است که باعث می شود کاربر بتواند در طولانی مدت با دستگاه کار کند. این مینی فرز با طراحی ارگونومیک و بدنه باریک در حین برش آهن و سنگ به کاربر در راحتی و سهولت کار کمک می کند.

محصولات مرتبط

مینی فرز ۹۵۰ وات دسته کوتاه KAG-1950 دارای قاب ۱۵۰ میلی متری و قطر صفحه ۱۱۵ میلی متری می باشد. ماکزیمم سرعت آن در حالت بی باری تا ۱۱۰۰۰ دور در دقیقه می رسد. همچنین وجود بالشتک های عایق بندی شده و نخ بندی در پوسته آرمیچر باعث ایمنی کاربر و همچنین باعث افزایش عمر مفید دستگاه می شود. این مینی فرز مجهز به قفل کن کلید برای تعویض صفحه سنگ جهت کاربری مداوم و جلوگیری از روشن شدن نا خواسته فرز با استاندارد EMC و CE می باشد.

همچنین این مینی فرز ۹۵۰ وات KAG-1950 مجهز به بلبرینگ های ضد غبار NSK و قابلیت سافت استارت (در هنگام روشن کردن از دور کم به زیاد شروع می کند که باعث می شود ضربه اولیه نداشته و دستگاه از دست کاربر پرت نشود) و کلید دیمر الکترونیکی جهت تنظیم قدرت و سرعت دلخواه در ۶ مرحله می باشد. علاوه بر خود دستگاه مینی فرز اقلام همراه نیز مانند صفحه محافظ ، دسته کمکی ، آچار و زغال تحویل مشتری داده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...