فرز مينياتوری 135 وات کنزاکس مدل KDG-3513

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فرز مینیاتوری مدل KDG-3513 ساخت کشور چین و محصول شرکت کنزاکس است که با بهره گیری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. فرز های مینیاتوری یا حکاکی جزء ابزارآلات برقی هستند که به منظور ایجاد سوراخ‌ های بسیار ریز ، حجم تراشی‌ های کم و کوچک ، برش کاری ، ایجاد طرح‌ های بسیار ظریف و خاص ، روی چوب یا هر متریال دیگری مورد استفاده قرار می گیرند. فرز مینیاتوری کنزاکس دارای مجموعه‌ ی کاملی از ابزار و وسایلی است که برای انجام کارهای مختلف بسیار کاربردی می باشد.

محصولات مرتبط

فرز مینیاتوری کنزاکس با توان ۱۳۵ وات و سرعت حرکت آزاد ۱۶۰۰۰ الی ۳۱۰۰۰ دور در دقیقه برای کار های ظریف‌ تر فرز کاری با دقت بالا از قبیل مجسمه سازی ، تراشکاری ، قالب گیری ، ساخت کار دستی ، ساخت و تولید لوازم دندانپزشکی و دندانسازی مورد استفاده قرار می گیرد.

فرز مینیاتوری مدل KDG-3513 با بدنه خوش‌ دست و ارگونومیک و روکش نرم ضد لغزش می باشد. فرز ۱۳۵ وات کنزاکس با سیستم تغییر دور دیجیتال ، بورد مقاوم الکتریکی جهت کاربرد طولانی تر ، بلبرینگ ضد غبار جهت جلوگیری از استهلاک زودرس و دفترچه‌ راهنما به زبان فارسی و لاتین می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...