پروفیل بر 2400 وات کنزاکس مدل KCM-3324

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

این پروفیل بر ۲۴۰۰ وات ساخت کشور چین است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. پروفیل بر ها جزء ابزارآلات برقی هستند که به منظور برش فلزات در کارگاه های آهنگری ، آلومینیوم سازی و صنعتی مورد استفاده قرار می گیرند.

محصولات مرتبط

پروفیل بر کنزاکس ۲۴۰۰ وات دارای توان خروجی ۲۴۰۰ وات با سرعت گردش حداکثر ۳۹۰۰ دور در دقیقه می باشد. پروفیل بر دارای دسته D شکل از جنس آلومینیوم با روکش نرم و ضد لغزش TPR و خط کش فلزی برای تنظیم زاویه برش و نوع صفحه فیبری با سایز ۳۵۵ میلی متر می باشد. این پروفیل بر مجهز به تنظیم زاویه برش تا ۴۵ درجه و دکمه قفل کردن در حالت روشن می باشد. همچنین به کمک گارد محافظ صنعتی از پرتاپ براده و پلیسه جلوگیری می کند.

پروفیل بر مدل KCM-3324 دارای وزن ۱۷.۵ کیلوگرم و آرمیچر با عایق بندی بالشتک صنعتی و موتور ضد غبار می باشد. این پروفیل بر کنزاکس قابلیت تنظیم ارتفاع بازو جهت محدود کردن سایز برش و درپوش تعویض ذغال جهت دسترسی آسان و راحتی کاربر را دارد. اقلام همراه شامل: آچار ، گیره و دفترچه راهنما می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...