اره زنجیری بنزینی 50 سانت کنزاکس مدل KCS-250

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

اره زنجیری بنزینی ۵۰ سانت کنزاکس ساخت کشور چین است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. اره زنجیری های بنزینی جزء ابزارآلات باغبانی هستند که به منظور بریدن و هرس کردن شاخ و برگ و تنه درخت ها در صنایع نجاری ، باغبانی و مزرعه داری مورد استفاده قرار می گیرند.اره های زنجیری با توجه به نوع تیغه های خود کاربرد های متفاوتی دارند. تیغه های بین ۳۵ تا ۸۵ سانت برای هرس شاخ و برگ و تیغه های ۴۰ و ۴۵ سانت برای قطع تنه درخت ها کاربرد دارند.

محصولات مرتبط

اره زنجیری بنزینی کنزاکس ۵۰ سانت دارای قدرت ۲۰۰۰ وات با حجم موتور ۵۲ سی سی و سرعت تیغه ۲۱.۲ متر بر ثانیه و ظرفیت مخزن بنزین ۵۵۰ میلی لیتر می باشد. سرعت آن در حالت آزاد و بدون لرزش به ۳۲۰۰ دور در دقیقه می رسد. دسته این اره زنجیری با طراحی خاص و ارگونومیک از جنس آلومینیوم با روکش نرم و ضد لغزش TPR با کلید قفل کن با کیفیت ضد غبار و مجهز به سیستم استارت سریع جهت روشن شدن سریع اره با حداقل فشار می باشد.

اره زنجیری بنزینی ۵۰ سانت کنزاکس دارای وزن ۵.۵ کیلوگرم و ابعاد ۳۹×۲۶×۲۹ سانتی‌متر با طول زنجیر ۵۰ سانتی متر و سیستم روغن کاری اتوماتیک زنجیر و خنک کننده هوا و دو زمانه می باشد. اره زنجیری بنزینی ۵۰ سانت کنزاکس دارای مهره تنظیم سفتی زنجیر بدون نیاز به ابزار خاص و مجهز به محفظه مخلوط بنزین و روغن زنجیر با نشانگر برای نمایش میزان سطح روغن مخزن می باشد.

اقلام همراه شامل:  آچار آلن ، پیچ گوشتی و محافظ زنجیر می باشد.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...