فرز انگشتی گلو بلند 840 وات کنزاکس مدل KDG-3584

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

فرز انگشتی ۸۴۰ وات مدل KDG-3584 ساخت کشور چین و محصول شرکت کنزاکس است که با بهره وری از بهترین دستگاه های پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا به بازار عرضه شده است. سنگ یا فرز های انگشتی جزء ابزارآلات برقی هستند که به منظور حکاکی ، طراحی ، سوراخکاری ، شیار کاری و … در صنعت فولاد و صنایع ریخته گری مورد استفاده قرار می گیرند.

محصولات مرتبط

فرز انگشتی KDG-3584 کنزاکس دارای موتوری با قدرت ۸۴۰ وات و حداکثر سرعت گردش ۲۸۰۰۰ دور بر دقیقه می باشد. شستی این محصول ، اهرم پلاستیکی کوچکی است که با زاویه و طراحی مناسبی روی بدنه‌ ی دستگاه قرار گرفته است که باعث شده کاربر به‌ راحتی دستگاه را روشن کرده و از آن استفاده نماید. این فرز با ابعاد ۳۶x۸x۸ سانتی‌ متر ، وزنی برابر با ۲ کیلوگرم دارد و دارای کنترل کننده سرعت الکترونیکی (دیمر) ، کابل برق ۳ متری با روکش ضخیم ، فلانچ آلومینیومی دای کاست با کیفیت ، طراحی ارگونومیک برای کاهش خستگی کاربر ، موتور ۳.۲ آمپر و کولت سنگ خورده و سخت کاری شده ۶ میلی متری با دقت بالا می باشد.

فرز انگشتی کنزاکس قابلیت برش با زاویه و کنترل سرعت را دارد و برای چوب ، سنگ و فلز بسیار مناسب می باشد. با خرید این محصول اقلام همراه شامل: ۲ عدد آچار و دفترچه‌ ی راهنما نیز تحویل مشتری داده می شود.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...