آمپر متر چنگالی دیجیتال AC\DC کیوریتسو ۲۳۰۰R

از {{model.count}}
تعداد
نوع
ویژگی‌های محصول
  • جريان AC: 100A
  • جريان DC: 100A
  • ولتاژ AC: -
  • ولتاژ DC: -
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

آمپر متر چنگالی دیجیتال AC\DC کیوریتسو  kyoritsu 2300R clamp meter) 2300R) می تواند جریان AC\DC را با دقت بسیار بالا اندازه گیری نماید .کلمپ 2300R  علاوه بر آمپرمتر ، یک ردیاب برق به صورت غیر تماسی NCV نیز می باشد. آمپر متر چنگالی کیوریتسو جهت استفاده در جعبه فیوز ها و مکان هایی که کابل ها بسیار کوچک و باریک بوده و فضا برای دسترسی به کابل ممکن نیست، استفاده می شود. آمپر متر کلمپی 2300R ساخت KYORITSU ژاپن قابلیت اندازه گیری جریان تا 100 آمپر بصورت AC/DC با رزولیشن 0.1 آمپر را دارد.2300R قابلیت اندازه گیری مقدار موثر واقعی TRUE RMS را دارد لذا برای اندازه گیری جریانهای غیر سینوسی گزینه مناسبی می باشد.

محصولات مرتبط

آمپر متر چنگالی دیجیتال AC\DC کیوریتسو  kyoritsu 2300R clamp meter) 2300R) می تواند جریان AC\DC را با دقت بسیار بالا اندازه گیری نماید .کلمپ 2300R  علاوه بر آمپرمتر ، یک ردیاب برق به صورت غیر تماسی NCV نیز می باشد. آمپر متر چنگالی کیوریتسو جهت استفاده در جعبه فیوز ها و مکان هایی که کابل ها بسیار کوچک و باریک بوده و فضا برای دسترسی به کابل ممکن نیست، استفاده می شود. آمپر متر کلمپی 2300R ساخت KYORITSU ژاپن قابلیت اندازه گیری جریان تا 100 آمپر بصورت AC/DC با رزولیشن 0.1 آمپر را دارد.2300R قابلیت اندازه گیری مقدار موثر واقعی TRUE RMS را دارد لذا برای اندازه گیری جریانهای غیر سینوسی گزینه مناسبی می باشد. این آمپرمتر دارای کیف حمل می باشد. این آمپرمتر بسیار کوچک و کاربردی بوده و خصوصاٌ در صنایع تابلوسازی و مکانهایی که تراکم کابل ها بالا باشد برای اندازه گیری جریان استفاده می شود. سایز دهانه باز قسمت چنگالی این دستگاه        10 میلیمتر می باشد. ثبت لحظه ای اطلاعات از دیگر ویژگیهای این دستگاه می باشد.

جريان AC
100A
جريان DC
100A
ولتاژ AC
-
ولتاژ DC
-
قطر دهانه کلمپ
10mm
مقاومت
-
ظرفیت خازنی
-
فرکانس
-
نمایشگر
دیجیتالی
True RMS
دارد
قابلیت اندازه گیری دما
-
بیزر
-
تست دیود
-
وزن
110 گرم
ابعاد
30.3 × 40.2 × 161.3 میلی متر
کشور سازنده
تایلند

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...