کارواش رونیکس مدل RP-0180

کارواش دینامی 180 بار 3000 وات

از {{model.count}}
تعداد
نوع
فروشنده فروشنده: فیدارمارت
آماده ارسال ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

کارواش 180 بار دینامی رونیکس مدل RP-0180 به یک موتور اینداکشن تمام‌مسی  مجهز است که با توان 3000 وات کار می‌کند. این دستگاه دستیابی به حداکثر  فشار آب خروجی 180 بار و حداکثر جریان آب 9.2 لیتر در دقیقه را امکان‌پذیر  می‌کند. همچنین، به عنوان یک کارواش صنعتی برای فعالیت‌های سنگین مانند  لایه‌برداری، زنگ‌زدایی، رسوب‌زدایی، حذف رنگ‌های قدیمی و آلودگی‌های چرب و  روغنی در کارگاه‌ها و کارخانه‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.این کارواش مجهز به سیستم اتو استاپ و سیستم حفاظت گرمایی است. همچنین، به  لانس‌های قابل تنظیم مجهز شده که تنظیم زاویه پاشش آب را برای انجام  فعالیت‌های گوناگون را امکان‌پذیر می‌کند. سه نازل مختلف، قرقره جمع‌کننده  شلنگ و مخزن مواد شوینده داخلی از دیگر امکانات این دستگاه هستند.

محصولات مرتبط

با کارواش دینامی RP-0180 رونیکس بیشتر آشنا شوید.

مجموع ویژگی‌های زیر باعث می‌شوند تا کارواش دینامی RP-0180 رونیکس  انتخابی ایده‌آل برای مصارف صنعتی پرفشار باشد. با ما همراه باشید و این  مشخصات را مطالعه کنید.

موتور:

موتور اینداکشن تمام‌مسی به ولتاژ 240-220 ولت، فرکانس 60-50 هرتز، توان  3000 وات و طول عمر بالا که موجب افزایش قدرت پاشش آب و توان تمیزکاری  دستگاه می‌شود.

پمپ: 

قابلیت ایجاد حداکثر فشار آب خروجی 180 بار و حداکثر جریان آب خروجی 9.2 لیتر در دقیقه

سیستم سوئیچ اتو استاپ:

 موتور با رهاکردن ماشه‌ آب‌پاشی  توسط کاربر، به صورت خودکار خاموش شده و جریان آب قطع می‌شود. با وجود این  سیستم، طول عمر موتور بیشتر شده و در مصرف آب و انرژی صرفه‌جویی می‌شود.

سیستم حفاظت گرمایی:

 موتور با افزایش دما در این کارواش به طور خودکار خاموش می‌شود تا قطعات داخلی آن مستهلک نشوند و طول عمر موتور افزایش یابد.

تفنگ آب‌پاش پیشرفته: 

متناسب با موارد کاربرد مختلف طراحی شده است؛ کارایی دستگاه را افزایش می‌دهد و موجب سهولت استفاده برای کاربران می‌شود.

بدنه و سوئیچ:

 دارای طراحی هوشمندانه و ارگونومیک؛ 24.5کیلوگرمی؛ سوئیچ چرخشی  روشن/خاموش برای سهولت کاربری؛ مجهز به مخزن مواد شوینده داخلی برای افزایش  قدرت تمیزکاری؛ دارای دسته‌ ارگونومیک و چرخ برای سهولت‌ جابه‌جایی دستگاه

لانس و نازل:

لانس از جنس مواد اولیه با کیفیت بالا؛ دارای قابلیت تنظیم زاویه و تنظیم نحوه‌ پاشش در کاربردهای مختلف؛ ارائه‌شده با سه عدد نازل برای فعالیت‌های مختلف؛ نازل مجهز به دو صفحه‌ تنظیم نحوه پاشش آب از جنس فولاد ضد زنگ و مقاوم

کوپلینگ اتصال سریع و شلنگ: 

کوپلینگ جهت اتصال و جداکردن سریع شلنگ؛ شلنگ فشار قوی 8 متری با کارایی و دوام بالا؛ مجهز به قرقره جمع‌کننده شلنگ

سایر مشخصات ابزار:

ارائه‌شده در جعبه رنگی رونیکس همراه با کوپلینگ اتصال سریع، رابط ورودی  آب، لانس رابط، شلنگ فشار قوی به طول 8 متر، قرقره، 3 عدد نازل، نگهدارنده  نازل، تفنگ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...